#MOVEMBERGDYNIA

by Małgorzata
Małgorzata

Małgorzata

Moja przygoda z Whizbrand zaczęła się nietypowo… pewnego czerwcowego dnia otrzymałam wiadomość od przyjaciela: Super! Gratuluję, Odważni Wygrywają!
Szybki telefon, weryfikacja – jest… :-) Hasło kampanii społecznej, poświęconej profilaktyce raka jądra trafiło na #WhizTalk.
To była nieopisana radość, niesamowite emocje, kiedy przechodząc kilkukrotnie skrzyżowanie, robiłam zdjęcia z każdej strony, by uwiecznić napis na PPNT.

Nazywam się Małgorzata Marmajewska, reprezentuję Fundację Gdyński Most Nadziei, która od roku 2006 oferuje kompleksową pomoc i wsparcie dla chorych na raka, ich rodzin i bliskich.
Obok realnej pomocy psychologicznej w ramach programu Akademia Walki z Rakiem w Gdyni, Fundacja jest także pomysłodawcą kampanii społecznej Odważni Wygrywają – profilaktyka raka jądra, a w jej ramach akcji Movember Gdynia, której znakiem rozpoznawalnym są wąsy… i tu pojawił się bardzo realny plan. Moveberowe napisy byłyby fantastycznym pomysłem dotarcia do szerszej grupy odbiorców, nie strasząc rakiem, a w zabawny sposób zwracając uwagę na bardzo ważne męskie sprawy.

Okazało się, że w przeszklonym kombinacie, z pozoru zimnym i niedostępnym, pracują ludzie wrażliwi, pozytywnie nastawieni do rzeczywistości.
Zarówno kampania Odważni Wygrywają, jak i akcja Movember Gdynia, to przede wszystkim edukacja w zakresie profilaktyki męskich nowotworów, promująca comiesięczne samobadanie jąder jako skuteczną metodę wykrywania wszelkich zmian w ciele.
WĄS CZY BRODA, #MOVEMBERGDYNIA czy WĄS MA SENS to hasła, które cieszyły oko przechodniów w listopadowe wtorki przez cały okres trwania akcji, przypominając o męskich sprawach i będąc tym samym kontynuacją działań realizowanych w przestrzeni miejskiej.

W imieniu wszystkich podopiecznych Fundacji Gdyński Most Nadziei jak i swoim własnym,  jestem wdzięczna zespołowi Whizbrand, gratuluje odwagi w podejmowaniu nie tylko lekkich łatwych i przyjemnych tematów, ale przede wszystkim ambitnych działań i kreatywnych wyzwań.
Życzę błękitnego nieba i samych tylko promiennych dni oraz pomysłów na hasła, które wzbudzają uśmiech i prowokują do myślenia, zawsze w sposób pozytywny komentując rzeczywistość za oknem.