I WANT MORE

by Magda
Kasia

Kasia

Hasło z okazji koncertu jednego z jej ulubionych zespołów – Faithless podczas gdyńskiego Openera.

Obok Whizbrand przejeżdżam dość często, ale na początku nie zwróciłam uwagi na ustawione literki.
Kątem oka zauważyłam, że coś stoi w oknach, ale nie przyszło mi do głowy, że jest to hasło, które jest codziennie zmieniane.

Wieczorami cały PPNT nie jest podświetlony, więc ich nie widać, za to w ciągu dnia odbija się światło, nie jest łatwo je dostrzec.

Przeczytałam artykuł udostępniony na Facebooku i temat mnie zainteresował. Pomysł Whizbrand świetnie wpisuje się w modę na hasła i literki, które są teraz wszechobecne na koszulkach, obrazkach/plakatach, jako element dekoracyjny, a ostatnio również na festiwalu Traffic Design.
Bliżej zainteresowałam się tematem, gdy jadąc Al. Zwycięstwa zobaczyłam pole krokusów, a po kilku minutach napis „Zobacz krokusy”. Pomyślałam, że to fajny pomysł na interakcję z mieszkańcami i tak zaczęłam obserwować Whiztalk na Facebooku.
Moje hasło słabo wpisuje się w ten trend, gdyż dla większości osób mogło być niezrozumiałe. Poprosiłam o ustawienie go, w związku z pojawieniem się na festiwalu Open’er zespołu, który obchodzi w tym roku 20 lat istnienia i po 5 latach milczenia wznowił działalność. Wiele osób mogło się nie zorientować, że to tytuł piosenki Faithless.

Bardzo się ucieszyłam, że Whizbrand wybrał moje hasło. Podzieliłam się tym z zespołem poprzez Instagram, odpowiednio je hasztagując. Fajnie jeśli w natłoku innych zdjęć je zauważyli.