#DLADZIECIAKOW

by Karol
Karol

Karol

W tym roku już po raz drugi organizowałem akcję charytatywną #DLADZIECIAKOW, w którą starałem się zaangażować jak najwięcej osób z branży technologicznej.

Whizbrand bardzo, ale to bardzo pomógł mi wypromować całą akcję w Gdyni, jak i w samym PPNT. Dzięki pojawieniu się hasła #DLADZIECIAKOW w oknach jednego z biurowców, osoby, które wcześniej o akcji nie słyszały, dowiedziały się o niej i miały okazję do niej dołączyć.

Udało nam się sprawić, by na twarzach blisko 350 dzieciaków z domów dziecka z całej Polski zagościł uśmiech. Szczerze wierzę, że Whizbrand i napis #DLADZIECIAKOW w oknach znacznie nam w tym pomógł.

Czy polecę komukolwiek? Oczywiście! To świetna forma na wyrażenie samego siebie, wypromowanie brandu, produktu, czy akcji, którą się organizuje. Sam zawsze, gdy przejeżdżam obok PPNT specjalnie zaglądam w okna biurowca, żeby sprawdzić, co tam ciekawego się dziś pojawiło.