WhizTalk powstał z chęci powiedzenia czegoś pozytywnego do ludzi. Rozmawiamy codziennie od czterech lat.

Ty już wiesz, niech wiedzą inni. Podziel się

CZYM JEST WHIZTALK?

To inicjatywa ustawiania napisów w oknach PPNT Gdynia, które stały się stałym elementem nie tylko parkowego krajobrazu, ale też swoistym symbolem młodej, kreatywnej Gdyni. Hasła mają nie tylko przykuwać uwagę i inspirować, ale również być pretekstem do rozmów i uśmiechów, a czasem nawet do zmiany trasy przejazdu. Napisy nawiązują do tego, co dzieje się w mieście oraz do wielu fascynujących historii mieszkańców miasta.

MIŁEGO DNIA od WHIZBRAND

Pretekstem do ułożenia premierowego hasła, dokładnie 21 lipca 2014 roku, były piąte urodziny parkowej firmy Whizbrand. Napis „Miłego dnia”, który pojawił się w oknach budynku PPNT Gdynia, na trzecim piętrze, był intrygującą niespodzianką dla wszystkich mieszkańców Gdyni. Pomysł Whizbrand na komunikację z przechodniami szybko się przyjął, a hasła zaczęły pojawiać się w każdy dzień roboczy – codziennie inne.
Agencja Whizbrand 25 maja 2018 roku ułożyła w oknach ostatnie swojego autorstwa – tysięczne hasło. Po prawie 10 latach dynamicznego i kreatywnego rozwoju w murach Parku, firma „wyfrunęła z gniazda” i wyprowadziła się z inkubatora. Park trzyma za nich mocno kciuki i z dumą obserwuje ich kolejne sukcesy. WhizTalk, jako integralna część Parku, dalej pojawia się w oknach (na piątym piętrze), a opiekuje się nim zespół komunikacji PPNT Gdynia.

WHIZTALK ŻYJE!

Każdy może zaproponować swoje hasło. Jeśli nie będzie się powtarzać z poprzednimi, zmieści się w oknach i będzie na tyle uniwersalne, by każdy mógł się z nim zidentyfikować, ułożymy je dla Ciebie.

Jak powstaje hasło?

ZOBACZ FILM

Poznaj tych, którym się ułożyło

ZOBACZ ICH HISTORIĘ